РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416569<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романенко О. 
Методика формування здатності до прогнозування в дітей із церебральним паралічем / О. Романенко // Дефектологія. - 2010. - № 3. - С. 36-39. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Проаналізовано труднощі, які виникають у формуванні готовності до шкільного навчання в дітей, хворих на церебральний параліч (ДЦП). Розглянуто інтелектуальний рівень шкільної готовності, який передбачає не тільки визначення сукупності засвоєних понять, а й з'ясування якісних характеристик сформованих пізнавальних процесів. Визначено вимоги, яким мають відповідати психокорекційні завдання та їх основну мету. Охарактеризовано особливості розвитку дошкільників із застосуванням ігрових методів психокорекції в різних модифікаціях і поєднаннях. Подано послідовність, в якій проводяться заняття та приклад вправ.

Проанализированы трудности, которые возникают в формировании готовности к школьному обучению у детей с церебральным параличом (ДЦП). Рассмотрен интеллектуальный уровень школьной готовности, который предусматривает не только определение совокупности усвоенных понятий, а и выяснение качественных характеристик сформированных познавательных процессов. Определены требования, которым должны отвечать психокорректирующие задания и их основная цель. Охарактеризовано особенности развития дошкольников с применением игровых методов психокоррекции в разных модификациях и объединениях. Представлена последовательность, в которой проводятся занятия и пример упражнений.

Difficulties which arise up in forming of readiness to the school teaching for children with a cerebral paralysis are analyzed. The intellectual level of school readiness, which foresees determination of aggregate of the mastered concepts not only, isconsidered, and finding out of high-quality descriptions of the formed cognitive processes. Requirements which must answer psychology correction tasks and their primary purpose are certain. The features of development of under-five/pals are described with the use of playing methods of in different psychology correction modifications and associations. A sequence employments and example of exercises are conducted in which is presented.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч439.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського