РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416573<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ільяна В. 
Особливості образного мовлення в дітей старшого дошкільного віку із ЗНМ / В. Ільяна // Дефектологія. - 2010. - № 3. - С. 27-30. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему розвитку образного мислення у дітей із загальним недорозвиненим мовленням (ЗНМ). Розглянуто використання образності у логопедичній роботі. З'ясовано стан сформованості та рівень розвитку в мовленні дітей антонімічних, синонімічних явищ, явищ полісемії і власне образного мовлення. Вивчено особливості розуміння та використання дітьми старшого шкільного віку антонімів. З'ясовано у процесі експерименту, як дитина із ЗНМ самостійно справляється із завданнями. Зазначено, що у таких дітей конкретність мислення обмежує можливості розуміння змісту метафоричного виразу. Досліджено види труднощів, яких зазнають діти у розумінні образних засобів мови.

Отражена актуальная проблема развития образного мышления у детей с общим недоразвитием речи (ОНР). Рассмотрено использование образности в логопедической работе. Выяснено состояние формирования и уровень развития в речи детей антонимических, синонимических явлений, явлений полисемии и собственно образной речи. Изучены особенности понимания и использования детьми старшего школьного возраста антонимов. Выяснено в процессе эксперимента, как ребенок с ОНР самостоятельно справляется с заданиями. Указано, что у таких детей конкретность мышления ограничивает возможности понимания смысла метафорического выражения. Исследованы трудности, которые испытывают дети в понимании образных средств языка.

In the article the important problem of development of creative thinking in children with general speech underdevelopment. Examines the use of imagery in the speech therapy work. Clarified the state of formation and development level in the speech of children antonimicheskih, synonymous phenomena, the phenomena of polysemy and actually figurative speech. The features of the understanding and use of children high school age antonyms. Found during the experiment as a child with general speech underdevelopment alone cope with the tasks. Indicated that children with impaired speech development of a particular thinking limits the ability of understanding the meaning of a metaphorical expression. Investigated types of difficulties experienced by children in the understanding of figurative language.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського