РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416583<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мороз Б. 
Упровадження нових інформаційних технологій в умовах інклюзивної системи навчання / Б. Мороз, Л. Коваль // Дефектологія. - 2010. - № 2. - С. 28-30. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено питання застосування нових інформаційних технологій у навчанні, зокрема універсального комп'ютерного комплексу (УКК) "Живий звук", який пройшов успішну апробацію й ефективно використовується як в "Ресурсних центрах" під час спеціально організованого навчання, так і за домашніх умов для розвитку мовлення та когнітивних навичок дитини, яка має сенсорні та інтелектуальні порушення (переважно мовно-слухового аналізатора). Охарактеризовано групи навчально-корекційних модулів УКК: вправи з розвитку слухового сприймання, пропедевтичні, мовленнєві та розвивальні вправи. Зазначено, що використання УКК та програми "Живий звук" викликає неабияку цікавість у дитини, при цьому батьки дитини мають змогу навчитися самостійно проводити навчально-корекційні заняття за домашніх умов. Наголошено, що впровадження УКК передбачає наявність широкого вибору програм із різних навчальних дисциплін, які б мали навчальну мету, удосконалювали знання дітей, вчили їх застосовувати знання у різноманітних ситуаціях.

Освещен вопрос применения новых информационных технологий в обучении, в частности универсального компьютерного комплекса (УКК) "Живой звук", который прошел успешную апробацию и эффективно используется как в "Ресурсных центрах" во время специально организованного обучения, так и в домашних условиях для развития речи и когнитивных навыков ребенка, имеющего сенсорные и интеллектуальные нарушения (преимущественно языково-слухового анализатора). Охарактеризованы группы учебно-коррекционных модулей УКК: упражнения по развитию слухового восприятия, пропедевтические упражнения, речевые упражнения, развивающие упражнения. Указано, что использование УКК и программы "Живой звук" вызывает незаурядное любопытство у ребенка, при этом родители ребенка могут научиться самостоятельно проводить учебно-коррекционные занятия в домашних условиях. Отмечено, что внедрение УКК предполагает наличие широкого выбора программ по разным учебным дисциплинам, которые бы имели учебную цель, совершенствовали знания детей, учили их применять знания в различных ситуациях.

The article deals with some problems of using new computer technologies in teaching and corrective work with children who have special needs. Particularly it gives information about Universal Computer complex УLiving soundФ (УJiviyi zvukФ) for teaching children with hearing disorder.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч430.221.05 + Ч430.241.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського