РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416595<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Завгородня Т. К. 
Проблеми виховання особистості у колективі / Т. К. Завгородня // Пед. вісн.. - 2012. - № 1 (спец. вип.). - С. 20-22. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Здійснено компаративний аналіз педагогічних поглядів В. О. Сухомлинського і О. А. Захаренка на виховання особистості в колективі. Акцентовано на синхронності ідей О. Захаренка з позицією В. О. Сухомлинського стосовно головних ознак виховного колективу та шляхів його створення, що спостерігається вже у самому підході до визначення поняття “колектив”. Висвітлено заходи, проведені у Сахновській школі Корсунь-Шевченківського району Черкаської області, у якій працював О. Захаренко. Підкреслено, що в авторській школі О. Захаренка знайшли розвиток теоретичні проблеми ролі колективу у розвитку особистості взагалі та у формуванні її моральних якостей зокрема. Серед основних ознак виховного колективу В. Сухомлинського та О. Захаренка віднайдено наступність щодо традиційних ознак і новий, гуманістичний підхід до їх визначення.

Осуществлен компаративный анализ педагогических взглядов В. А. Сухомлинского и А. А. Захаренко относительно воспитания личности в коллективе. Акцентировано на синхронности идей А. Захаренко с позицией В. А. Сухомлинского относительно главных признаков воспитывающего коллектива и путей его создания, которое наблюдается уже в самом подходе к определению понятия “коллектив”. Освещены мероприятия, проведенные в Сахновский школе Корсунь-Шевченковского района Черкасской области, в которой преподавал А. Захаренко. Подчеркнуто, что в авторской школе А. Захаренко нашли развитие теоретические проблемы роли коллектива в развитии личности вообще и в формировании ее моральных качеств в частности. Среди основных признаков воспитывающего коллектива В. Сухомлинского и А. Захаренко выделены преемственность относительно традиционных признаков и новый, гуманистический подход к их определению.

The comparative analysis of pedagogical looks of V. Sukhomlinskiy and A. Zakharenko is carried out in relation to education of personality in a collective. It is accented on synchronisms of ideas of A. Zakharenko with position of V. Sukhomlinskiy in relation to the main signs of educative collective and ways of his creation which is observed already in going near determination of concept “collective”. Measures, conducted in Sakhnovskiy to school of the Korsun-Shevchenko district of the Cherkassy area in which taught, are reflected. Underline, that at author school A. Zakharenko found development theoretical problems of role of collective for development of personality in general and forming of its moral qualities in particular. Among the basic signs of educative collective of V. Sukhomlinskiy and A. Zakharenko the following is found in relation to traditional signs and new, humanism fitting for their to determination.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.314 + Ч33(4Укр)6-8 Захаренко О.А. + Ч33(4Укр)6-214

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського