Чепурна Н. М. Висвітлення ролі директора школи у розвитку педагогічного колективу у працях В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка. / Н. М. Чепурна // Пед. вісн.. - 2010. - № 3 (спец. вип.). - С. 7-9. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.Акцентовано увагу на ролі директора школи у розвитку педагогічного колективу як пріоритетної умови стратегічного розвитку навчального закладу в контексті педагогічної спадщини В.О. Сухомлинського та О.А. Захаренка. Розглянуто розвиток педагогічної культури, професійної компетентності як умови успішної діяльності закладу в довгостроковій перспективі. Розкрито, засади стратегічного управління навчальним закладом. Аргументовано, що почуття обов'язку й відповідальності, на думку О.А. Захаренка, народжуються лише в тому педагогічному колективі, в якому кожний вчитель "своїм особистим прикладом і працею вносить конкретний внесок у справу педагогічного колективу, де цей внесок отримує визнання, схвалення, оцінку". Зазначено, що досвід діяльності В.О. Сухомлинського і О.А. Захаренка як директорів авторських шкіл набуває особливої актуальності на сучасному етапі становлення конкурентоспроможної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 + Ч33(4УКР)6-214 + Ч421.411
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|