РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416654<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Лісова Н. І. 
Діалог з громадскістю як критерій ефективності управління загальноосвітнім навчальним закладом. / Н. І. Лісова // Пед. вісн.. - 2010. - № 3 (спец. вип.). - С. 24-27. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено відкритість системи, яка передбачає розширення управлінських можливостей громадської думки. Зауважено, що особливої уваги набуває інформаційний обмін між представниками державного управління та громадськістю, механізмом якого є діалог, співпраця, взаємодія. Вміщено діаграми проведення моніторингу щодо ставлення учнівської молоді та інших категорій населення до реформ у галузі освіти, проведеній у 2009 р. Виявлено, що залучення батьків, громадськості до управління розвитком освіти вимагає активізації традиційних і нових форм громадського спрямування. Зроблено висновок, що дотримання принципів, правильно організований інформаційний обмін, постійний зворотній звязок допоможуть керівнику загальноосвітнього навчального закладу налагодити ефективну управлінську діяльність із залученням громадськості, сприятимуть своєчасному та швидкому реагуванню на освітні потреби батьків, учнів, громадян.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.41 + Ч421.53

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського