Бех І. Д. Екзистенційна теорія виховання В. О. Сухомлинського / І. Д. Бех // Пед. вісн.. - 2011. - № 1. - С. 14-15. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.Розглянуто та доведено актуальність тези щодо індивідуального буття дитини, його неповторності та впливу на хід її особистісного становлення в педагогічній системі В. О. Сухомлинського. Обгрунтовано, відповідно до екзистенційної позиції, введення в науково-педагогічний апарат категорії "життя", відзначено роль естетичних переживань, які пов'язують воєдино філософську тріаду "Істина - Краса - Добро". Виокремлено два фундаментальні класи емоційних переживань, пов'язаних з різними формами індивідуального споживання та переживань, спрямованих на іншу людину. На основі аналізу педагогічних праць великого педагога констатовано пріоритет переживання красивого, що проникає в певний ідейний зміст та надає йому ціннісного звучання, підкреслено його значимість в процесі успішного виховання та формування емоційної культури сприймання як необхідного складника культури педагога. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|