Косарєва Н. Моральність як критеріальний показник позитивних змін у формуванні особистості / Н. Косарєва // Пед. вісн.. - 2009. - № 1. - С. 16-18. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.Розкрито сутність поняття моральності як цілісної динамічної системи, визначено її головну функцію та охарактеризовано її ознаки та найважливіші складники: моральна свідомість, моральні почуття, сенсожиттєві орієнтації, моральні переконання, моральні стосунки. Виокремлено особистісно орієнтовані виховні технології, які є найбільш ефективними у моральному вихованні учнів: інтимно-особистісне спілкування у системі "вихователь - вихованець" (І. Д. Бех); створення ситуації успіху (А.С. Макаренко та В.О. Сухомлинський); колективне творче виховання (І.П. Іванов). Викладено методологічні положення зазначених технологій, наведено їх алгоритми та чинники, які забезпечують їх ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|