Богославець Г. І. Особливості формування інноваційної культури школи / Г. І. Богославець // Пед. вісн.. - 2011. - № 4. - С. 6-7. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто культуру школи як динамічний педагогічний феномен, що має подвійний характер: визначення стандартних шляхів вирішення проблеми, сприяння зниженню рівня невизначеності в нових ситуаціях. Запропоновано технологію діагностування й аналізу культури навчального закладу. Теоретично розроблено десятикрокову модель внесення змін у культуру школи, критерієм вибору якої повинна бути та інновація, яка сприятиме вирішенню проблеми окремої школи. Виокремлено основні завдання керівника школи, що здійснює інноваційну діяльність, серед яких пріоритетними є підтримка педагогів-новаторів, створення умов для здійснення експериментальної діяльності, участь школи в реалізації інноваційних освітніх проектів, формування інноваційної культури школи. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|