Руденко І. М. Шляхи створення батьками та учителями оптимальних умов життєдіяльності дитини, яка пережила розлучення рідних / І. М. Руденко // Пед. вісн.. - 2011. - № 4. - С. 11-13. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Уточнено значення психологічного феномену "розлучення". Констатовано вплив розлучення на виникнення деструктивних почуттів, депресивних та астенічних психічних процесів, агресивних проявів на вербальному та фізичному рівнях. Розглянуто психолого-педагогічний аспект розлучення в контексті підвищення психологічної компетентності вчителів і батьків в питаннях розуміння емоційного стану дітей та формування сприятливих умов, спрямованих на подолання негативних переживань розлучення. Визначено чинники адаптації дитини до нових умов життя, а саме: розуміння вчителів емоційного стану дитини та відповідне ставлення до неї; позитивні, неконфліктні стосунки батьків одне з одним; емоційно-терапевтичне спілкування кожного з батьків з дитиною; відсутність великої кількості змін у житті дитини відразу після розлучення. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + Ч314.1 + Ю956-994-06-734
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж100396 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|