![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Книжкові видання та компакт-диски ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Журнали та продовжувані видання ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Автореферати дисертацій ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Реферативна база даних ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Наукова періодика України ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Тематичний навігатор ![](/irbis_nbuv/images/db_navy.gif) Авторитетний файл імен осіб
|
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416842<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
Дорошенко Н. Конструювання навчальної програми предмета "Будівельне креслення" для ПТНЗ / Н. Дорошенко // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 3. - С. 23-25. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.Обгрунтовано важливість графічної підготовки майбутніх кваліфікованих робітників як основи та запоруки їх успішної подальшої навчально-пізнавальної діяльності з опанування обраного фаху в ПТНЗ і в наступній виробничій діяльності як дипломованого фахівця. Визначено предмет "Креслення" як базову навчальну дисципліну у структурі графічної підготовки майбутнього будівельника. Розглянуто дидактичні завдання навчання креслення, від рівня вирішення залежить якість графічної підготовки. Акцентовано увагу на основних завданнях графічної підготовки та інтегральній меті навчання креслення в ПТНЗ будівельного профілю. Окреслено вимоги до навчальної програми з креслення для ПТНЗ і висловлено пропозиції щодо її структурування з урахуванням аналізу педагогічної практики з навчання креслення та результатів багаторічних теоретичних і експериментальних досліджень автора. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.211 + Н282 р2
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|
|
|