Дуганець В. Наскрізне практичне навчання студентів аграрно-інженерних спеціальностей / В. Дуганець // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 3. - С. 26-29. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розглянуто матеріали, присвячені аналізу існуючих видів практичного навчання студентів, визначенню організаційно-методичних шляхів ефективного його проведення. Розкрито особливості наскрізної схеми практичного навчання, яке охоплює всі освітньо-кваліфікаційні рівні - "молодший спеціаліст" - "бакалавр" - "спеціаліст". З урахуванням досвіду Подільського державного аграрно-технічного університету обгрунтовано ефективність організації практичної роботи на основі принципу наскрізності, суть якого полягає в переході малоємких практичних занять (лабораторні, практичні роботи, роботи на тренажерах та імітаційних стендах) у великоємкі (навчальна, виробнича та переддипломна практики). Акцентовано увагу на проблемі організаційної, матеріально-технічної та навчально-методичної малозабезпеченості наскрізного практичного навчання студентів у ВНЗ. Індекс рубрикатора НБУВ: П072 р(4УКР)3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|