Сорока М. Соціальне партнерство у сфері регулювання ринків праці та освітніх послуг: досвід Російської Федерації / М. Сорока // Проф.-техн. освіта. - 2008. - № 3. - С. 44-47. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.Досліджено роль соціальних партнерів у посиленні зв'язків закладів початкової професійної освіти (ППО) з ринком праці в Російській Федерації та визначення на цій основі можливостей використання прогресивних ідей та досвіду в модернізації ПТО України. Визначено основоположні принципи та мету соціального партнерства. Розкрито деякі аспекти взаємодії бізнесу та закладів професійної освіти, зокрема організація виробничої практики та стажування учнів ППО, участь у формуванні навчальних програм, визначенні засобів і технологій професійного навчання, допомога в розробці освітніх і професійних стандартів тощо. Окреслено одну з основних проблем розвитку ППО РФ - закритість системи професійної освіти до зовнішнього соціально-економічного середовища. Розглянуто процеси модернізації російської освіти, що характеризуються децентралізацією управління та передачею значної частини повноважень з федерального на регіональний рівень, та роль держави у системі соціального партнерства в РФ на сучасному етапі. Проаналізовано розвиток соціального партнерства в регіонах, де з метою управління кадровим потенціалом створюються міжвідомчі комісії з перспективного планування підготовки кадрів, працюють регіональні ради з кадрової політики. Запропоновано шляхи вирішення проблем підготовки кадрів в системі ПТО України. Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4РОС)240.523.3 + Ч464(4УКР) к94 + Ч464(4РОС) к94
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|