Смирнов І. Інтеграція професійної освіти: досвід Росії / І. Смирнов // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 3. - С. 42-44. - укp.Висвітлено проблему реформування професійної освіти, яка передбачає істотне розширення набору кваліфікацій на основі модульного підходу й інтегрованих освітніх програм. Розглянуто активну та послідовну розробку теорії і методики інтеграції початкової та середньої професійної освіти, яку проводить педагогічна наука протягом останніх років. Визначено важливий етап розвитку системи професійної освіти на найближчі 5 - 10 років, яким є розробка нового інтегрованого змісту професійної освіти в дусі "Декларації Європейської Комісії". Охарактеризовано концепцію інтеграції початкової та середньої професійної освіти, яка апробована й успішно розвивається в Москві. Зазначено, що вимоги до професійної освіти та практичного досвіду, що відображені в професійних стандартах для кожного кваліфікаційного рівня, вказують на необхідність неперервної освіти, інтеграції освітніх рівнів. Досліджено побудову інтегрованих програм, яка є модульно-дисциплінарною. Зроблено висновок про поглиблення процесу інтеграції, який можна розглядати як перший крок до переходу всіх форм підготовки кваліфікаційних працівників на модульну структуру змісту неперервної професійної освіти. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч464(4РОС)
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|