Жовковська С. Проблеми інформатизації ПТНЗ залізничного профілю / С. Жовковська // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 4. - С. 20-23. - укp.Запропоновано загальну модель інформатизації та комп'ютеризації навчального процесу технічних шкіл, зокрема залізничного профілю. Послідовність цього процесу показано на схемі, розкрито три його етапи (організація вивчення інформатики в технічній школі, ІКТ для навчальних предметів і вирішення завдань технічної школи, інтеграція ІКТ у навчальний процес), їх технічне і технологічне забезпечення, методичне забезпечення та план процесу комп'ютеризації. На підставі досвіду, одержаного в процесі впровадження НІТ у реальний навчальний процес Лубенської технічної школи Південної залізниці, зазначено, що комп'ютеризація потребує кваліфікованої наукової систематизації й осмислення, підготовки нового покоління вчителів, яка не повинна бути справою окремого навчального закладу. Описано переваги, що надає використання у навчальному процесі цифрових мультимедійних ресурсів, інтерактивних електронних дошок, автоматизації рутинної роботи викладача з обслуговування процесу навчання, демонстрації та моделювання різних процесів і об'єктів, які неможливо відтворити за реальних умов, організації самостійної роботи слухача тощо. Підсумовано, що завдяки загальній концепції комп'ютеризації технічної школи можна проаналізувати стан цього процесу згідно з узагальненими вимогами, розробити ефективний план подальших дій, що призведе до підвищення якості освіти у ПТНЗ залізничного профілю в цілому, а не в окремих технічних школах. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.253 + О2 р(4УКР)2-366
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ
![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|