Титко Г. Самовизначення учня ПТНЗ у виборі робітничої професії - актуальна проблема педагогічної діяльності / Г. Титко // Проф.-техн. освіта. - 2009. - № 4. - С. 34-37. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.Висвітлено стратегію професійної спрямованості особистості у Вінницькому професійному ліцеї переробної промисловості. Виділено компоненти професійного самовизначення. Розглянуто види профорієнтаційної роботи (професійна інформація й її етапи, професійне виховання, професійна консультація, професійна психодіагностика, професійний відбір, професійна адаптація, ринок праці). Форми та методи реалізації професійного спрямування (ПС) подано у таблиці. Наведено розроблений педагогічним колективом та обгрунтований на досвіді роботи Ліцею інформаційний та методичний супровід ПС для різних етапів його проведення. Підсумовано, що ПС у психолого-педагогічній системі Ліцею дозволило спрямовувати учнівську молодь у виборі професії, підвищити інформованість учнів про робітничі професії, активізувати пізнавальну діяльність молоді, сприяти творчому самовдосконаленню особистості, аналізувати престижність професій, сприяти усвідомленому вибору учнів на неперервне навчання тощо. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.351.6 + Ю941.19
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|