РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000416969<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Чернова Т. 
Тренінги у розвитку професійної компетентності заступника директора з навчально-виробничої роботи / Т. Чернова // Проф.-техн. освіта. - 2010. - № 4. - С. 30-33. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито роль тренінгів у розвитку професійної компетентності заступника директора ПТНЗ і проаналізовано модель тренінгу й її компоненти (мету, функції, сценарій, правила, методичне та технічне забезпечення). Відзначено, що існує плутанина у вживанні термінів "тренінг", "рольові та ділові ігри", "групова дискусія"; відсутні теоретичні критерії, на основі яких можна було б проводити порівняння. Висвітлено структуру тренінгу, базовим елементом якого є сценарій - опис характеру та послідовності дій учасників тренінгу, де відображено загальну послідовність тренінгу, основні етапи, операції, кроки. Охарактеризовано основні принципи, яких доцільно дотримуватися під час організації тренінгів. Наголошено, що, моделюючи умови розвитку професійної компетенції, тренінг служить засобом актуалізації, застосування та закріплення знань і засобом розвитку комунікативної компетенції.

Раскрыта роль тренингов в развитии профессиональной компетентности заместителя директора ПТУ, проанализирована модель тренинга и ее компоненты (цель, функции, сценарий, правила, методическое и техническое обеспечение). Отмечено, что существует путаница в употреблении терминов "тренинг", "ролевые и деловые игры", "групповая дискуссия"; отсутствуют теоретические критерии, на основе которых можно было бы проводить сравнение. Освещена структура тренинга, базовым элементом которого является сценарий -описание характера и последовательности действий участников тренинга, где отражена общая последовательность тренинга. Охарактеризованы основные принципы, которых целесообразно придерживаться при организации тренингов. Отмечено, что, моделируя условия развития профессиональной компетенции, тренинг служит средством актуализации, применения и закрепления знаний и средством развития коммуникативной компетенции.

In article it is proved a role of trainings in development of professional competence of the deputy director and the model of training and it's components are analyzed. Main principles which it is necessary to adhere during the organization of trainings are characterized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.410.1

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського