Калошин В. Педагогічні засади формування в учнів ПТНЗ оптимістичних якостей / В. Калошин // Проф.-техн. освіта. - 2011. - № 1. - С. 34-36. - укp.Розглянуто стратегії та прийоми, які можуть використовувати педагоги в навчальному процесі для практичного застосування. Подано анкету "Характеристики ставлення учнів ПТНЗ до успіху, невдач, проблем, своїх можливостей, майбутнього життя". Визначено стратегію цінності помилки, яка є нормальним і потрібним явищем. Обгрунтовано значення сприятливого мікроклімату, який виникає за умов відсутності двійок, принципу відкритих перспектив. Зазначено, що можливість розпізнавати і обговорювати переваги учня - могутнє знаряддя в руках викладача для стимулювання його навчальної праці і самоповаги. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451.35
Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|