РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417058<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кіндзерська С. Г. 
Формування ключових компетентностей фахівців у вищих професійних училищах / С. Г. Кіндзерська // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 2. - С. 16-18. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено послідовність розроблення моделі формування ключових компетентностей у вищих професійних училищах. Структуровано ключові компетентності фахівців за такими блоками: комунікативним, психологічним, соціальним. Обгрунтовано комунікативну, психологічну та соціальну компетентності, розвиток яких у навчально-виховному процесі забезпечує формування ключових компетентностей фахівців ресторанного сервісу. Підкреслено, що очікуваним результатом моделі формування ключових компетентностей фахівців ресторанного сервісу є впровадження навчально-методичного комплексу та визначення рівня якості оволодіння фахівцями ресторанного сервісу ключовими компетентностями.

Освещена последовательность разработки модели формирования ключевых компетентностей в высших профессиональных училищах. Структурированы ключевые компетентности специалистов по таким блокам: коммуникативному, психологическому, социальному. Обоснованы коммуникативная, психологическая и социальная компетентности, развитие которых в учебно-воспитательном процессе обеспечивает формирование ключевых компетентностей специалистов ресторанного сервиса. Подчеркнуто, что ожидаемым результатом модели формирования ключевых компетентностей специалистов ресторанного сервиса является внедрение учебно-методического комплекса и определение уровня качества овладения специалистами ресторанного сервиса ключевыми компетенциями.

The article deals with the sequence of development of models for the formation of key competencies in higher vocational schools. Structured core competence of specialists in such clusters: communicative, psychological and social. Grounded communicative, psychological and social competence, whose development in the educational process ensures the formation of the key competencies of specialists catering service. Stressed that the expected outcome of the model of formation of the key competencies of specialists catering service is the implementation of educational and methodical complex and determine the level of quality of restaurant service specialists mastering core competencies.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського