РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417060<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Тоцький І. Л. 
Проблема гуманізації виховання в ПТНЗ: системний підхід / І. Л. Тоцький // Проф.-техн. освіта. - 2012. - № 2. - С. 20-22. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто проблему гуманізації виховання в системі професійної технічної освіти на основі системного підходу, що забезпечує комплексне розв'язання поставленої проблеми. Підкреслено, що системний підхід до розв'язання вказаної проблеми надає змогу вирішувати її комплексно та взаємоузгоджено на всіх структурних компонентах процесу, підпорядковуючись одній спільній меті, що полягає як у гуманізації самого процесу виховання, так і в гуманізації його змісту або педагогічного ідеалу. Окреслено умови, за яких мають відбуватися вказані процеси. Запропоновано організаційно-методичні заходи, що мають сприяти гуманізації виховання.

Рассмотрена проблема гуманизации воспитания в системе профессионального технического образования на основании системного подхода, который обеспечивает комплексное решение поставленной проблемы. Подчеркнуто, что системный подход к решению указанной проблемы дает возможность решать ее комплексно и взаимосогласованно на всех структурных компонентах процесса, подчиняясь одной общей цели, которая заключается как в гуманизации самого процесса воспитания, так и в гуманизации его содержания или педагогического идеала. Очерчены условия, при которых должны происходить указанные процессы. Предложены организационно-методические мероприятия, благоприятствующие гуманизации воспитания.

The problem of humanization of education in the business professional and technical education on the basis of a systematic approach, which provides a comprehensive solution to the problem. It is emphasized that a systematic approach to solving this problem provides an opportunity to address its complex and mutually agreed on all structural components of the process, obeying a common goal, which is in the process of humanization of education, as well as in the humanization of its content or pedagogical ideal. Outlines the conditions under which these processes must occur. Proposed organizational and methodological measures conducive to humane education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч461.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16367 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського