РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417079<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Брюханова Н. О. 
Застосування діяльнісного підходу до навчання у вищій школі / Н. О. Брюханова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2007. - № 4. - С. 80-87. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено особливості та методи реалізації діяльністного підходу до навчання у вищій школі. Проведено порівняльний аналіз ефективності даного та традиційного підходів щодо організації навчального процесу. Показано перспективи й актуальність дослідження діяльнісного підходу у навчанні.

Определены особенности и методы реализации деятельного подхода к обучению в высшей школе. Проведен сравнительный анализ эффективности деятельного и традиционных подходов к организации учебного процесса. Показаны перспективы и актуальность исследования деятельного подхода в обучении.

The article deals with the features and methods of realization of the active approach to training in the higher school. The comparative analysis of the active approach in comparison with other approaches in training is carried out. The urgency of research of the active approach in training is established.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського