РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417206<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Громов Є. В. 
Електронні засоби навчання: сучасні підходи до структури й технологій розроблення / Є. В. Громов, Т. В. Ящун // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 1. - С. 91-98. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.

На основі наявних програмних реалізацій електронних засобів навчання (ЕЗН) визначено найбільш поширені підходи до організації і структури навчального і контролювального блоків, розроблено власний підхід, що оптимально задовольняє вимоги ЕЗН і має нескладну реалізацію. Наведено дані порівняльного аналізу програмних розробок ЕЗН за складниками: мультимедійні засоби, тренувальна діяльність, контроль знань, інформаційно-пошуковий інструмент, сервісні функції, протоколювання. Запропоновано структуру електронного посібника, що містить блок навчання з інформуванням і тренувальною діяльністю та блок контролю. Зазначено, що оптимальною визначено технологію Microsoft ASP (Activ Server Pages), що дозволяє створювати динамічні інтерактивні веб-додатки без написання скриптів. Як перспективний напрям визначено розвиток вже наявних блоків запропонованої структури ЕЗН і спрямування зусиль на відсутній блок управління процедурою подання навчальної інформації та процесом навчання в цілому.

На основе имеющихся программных реализаций электронных средств обучения (ЭСО) определены наиболее распространенные подходы к организации и структуре учебного и контролирующего блоков, разработан собственный подход, оптимально удовлетворяющий требованиям ЭСО и имеющий несложную реализацию. Представлены данные сравнительного анализа семи программных разработок ЕЗН по составляющим: мультимедийные средства, тренировочная деятельность, контроль знаний, информационно-поисковый инструмент, сервисные функции протоколирование. Предложена структура электронного пособия, содержащего блок обучения с информированием и тренировочной деятельностью и блок контроля. Как перспективное направление определено развитие уже существующих блоков предложенной структуры ЭСО и направление усилий на отсутствующий блок управления процедурой представления учебной информации и процессом обучения в целом.

Research and analysis of existent approaches to the structure and technologies of development of electronic facilities of learning of different prospected is conducted in the article. On the basis of the conducted analysis the requirements to the "ideal" electronic tutorial are determined. It is offered author approach to organization of electronic tutorial for the distance learning.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.7 + З970.826

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського