РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417207<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Северина Н. Ю. 
Застосування активних методів навчання при формуванні професійної компетентності з математичного моделювання інженера-математика / Н. Ю. Северина // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 1. - С. 105-110. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

На підставі результатів аналізу європейського та вітчизняного досвіду обгрунтовано актуальність активних методів навчання (АМН) як педагогічної умови формування професійної компетентності з математичного моделювання у майбутніх інженерів-математиків. Висвітлено особливості АМН, що полягають в акцентуванні уваги на розвитку творчого потенціалу особистості студента, його самостійності, на формуванні в нього професійного мислення, для чого необхідно впроваджувати проблемне навчання як метод розвитку розумових сил та здібностей, удосконалення процесу пізнання. Розкрито поняття "проблемної лекції", яке поєднує провідний метод навчання (лекцію) із введенням проблемних ситуацій - суперечливих обставин, що створюються на заняттях з метою спонукання студента до активізації пізнавальної та творчої діяльності для вірної оцінки і розв'язання проблеми. Описано різновиди АМН, особливо ефективних в процесі формування професійної компетентності майбутніх інженерів-математиків: лекція-консультація (як різновид проблемної лекції), ігрові методи (ділові ігри, ігрове проектування, рольові ігри), прийоми, націлені на формування комунікативних навичок.

На основании результатов анализа европейского и отечественного опыта обоснована актуальность активных методов обучения (АМО) как педагогического условия формирования у будущих инженеров-математиков профессиональной компетентности по математическому моделированию. Освещены особенности АМО, заключающиеся в акцентировании внимания на развитии творческого потенциала личности студента, его самостоятельности, на формировании у него профессионального мышления, для чего необходимо внедрять проблемное обучение как метод развития умственных сил и способностей, совершенствование процесса познания. Раскрыто понятие "проблемной лекции", объединяющее ведущий метод обучения (лекцию) с введением проблемных ситуаций - противоречивых обстоятельств, создаваемых на занятиях с целью побуждения студента к активизации познавательной и творческой деятельности для верной оценки и решения проблемы. Описаны разновидности АМО, особенно эффективные при формировании профессиональной компетентности будущих инженеров-математиков: лекция-консультация (как разновидность проблемной лекции), игровые методы (деловые игры, игровое проектирование, ролевые игры), приемы, нацеленные на формирование коммуникативных навыков.

In the article the analysis in case of active educative methods employment for the purpose of rise in formation profession math-modeling competence performance of future engineer-mathematicians is conducted. There are indispensable professional skill and ability, which are formatting by means of application business games, training, problem lectures and practices in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.222 + В195.1 р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського