РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417228<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гончаренко Т. Є. 
Мотивація вивчення іноземної мови як соціальна функція освіти / Т. Є. Гончаренко // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 4. - С. 47-54. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто проблему мотиваційних факторів під час вивчення англійської мови професійного спілкування студентами немовних ВНЗ. Конкретизовано механізми, які впливають на ефективність самостійної роботи у сфері іншомовної підготовки: робота з іноземними текстами зі спеціальності в науково-технічних журналах і монографіях, необхідна для виконання тих чи інших завдань, курсових робіт, виступу на практичних і семінарських заняттях, підготовки наукової статті чи доповіді на науковій конференції. Підкреслено особливість самостійної роботи студентів як специфічного виду навчальної пізнавальної діяльності. Запропоновано підхід, який дозволить підтримувати рівень знань студентів у ході вивчення дисципліни "Англійська мова професійного спілкування" на відповідному рівні: на старших курсах навчання для тих студентів денної форми, хто планує продовжити навчання в магістратурі й аспірантурі, ввести так званий підтримуючий або коригувальний курс англійської мови професійного спілкування у формі заочного навчання.

Рассмотрена проблема мотивационных факторов при изучении английского языка профессионального общения студентами неязыковых ВУЗ. Конкретизированы механизмы, влияющие на эффективность самостоятельной работы в сфере иноязычной подготовки: работа с иностранными текстами по специальности в научно-технических журналах и монографиях, которая необходима для выполнения тех или иных задач, курсовых работ, выступления на практических и семинарских занятиях и др. Подчеркнута особенность самостоятельной работы студентов как специфического вида учебной познавательной деятельности. Предложен подход, который позволит поддерживать уровень знаний студентов при изучении дисциплины "Английский язык профессионального общения" на соответствующем уровне: на старших курсах обучения для тех студентов дневной формы, кто планирует продолжить обучение в магистратуре и аспирантуре, ввести поддерживающий или корректирующий курс английского языка профессионального общения в форме заочного обучения.

The paper deals with the factors of motivation while studying English for Specific Purposes (ESP). A new approach of maintaining students' knowledge on ESP at a proper level is shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш143.21-913.371.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського