РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417249<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Пушкарь А. И. 
Построение мультимедийного информационного образовательного пространства на основе компетентностного похода / А. И. Пушкарь, Н. И. Прибыткова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 1. - С. 40-47. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Презентована концепция организации мультимедийного информационного образовательного пространства (МИОП) как обучающего комплекса учебной дисциплины, ориентированного на формирование компетенции (способности действовать в различных практических ситуациях). Раскрыто отличие предлагаемой архитектуры МИОП от существующих подходов к проектированию образовательныого процесса и системы. Раскрыта концепция построения МИОП, наглядно представлена и описана трехкоординатная модель МИОП (координаты уровня сложности, степени полноты информации, технологических инструментов пользователя), ее принципы, функции и свойства, описывающие их основные характеристики. Подытожено, что предложенная архитектура МИОП позволяет реализовать совокупность таких дидактических целей: повышение качества образовательного процесса, предоставление студенту более функционального инструментария обучения, обеспечение совершенствования техники самообучения, использование нелинейных методов обучения, сочетание элементов различных парадигм высшего образования. Отмечено, что по результатам данного исследования создан прототип МИОП. Предполагается в дальнейшем рассмотреть механизмы учета психологических характеристик обучаемого, принципы построения дидактических сценариев для формирования индивидуальной траектории обучения.

Презентовано концепцію організації мультимедійного інформаційного освітнього простору (МІОП) як навчального комплексу навчальної дисципліни, орієнтованого на формування компетенції (здатності діяти в різних практичних ситуаціях). Розкрито відмінності пропонованої архітектури МІОП від існуючих підходів до проектування освітніх процесу і системи. Розкрито концепцію побудови МІОП, наочно представлено й описано трикоординатну модель МІОП (координати рівня складності, ступені повноти інформації, технологічних інструментів користувача), її принципи, функції та властивості, що описують їх основні характеристики. Підсумовано, що запропонована архітектура МІОП дозволяє реалізувати сукупність таких дидактичних цілей: підвищення якості освітнього процесу, надання студенту більш функціонального інструментарію навчання, забезпечення вдосконалення техніки самонавчання, використання нелінійних методів навчання, поєднання елементів різних парадигм вищої освіти. Відзначено, що за результатами даного дослідження створено прототип МІОП. Передбачається надалі розглянути механізми урахування психологічних характеристик того, хто навчається, принципи побудови дидактичних сценаріїв для формування індивідуальної траєкторії навчання.

In article the concept of construction of multimedia information educational space (MIES) on the basis of competence approach is stated. The architecture MIES which allows to realize the certain set of the didactic purposes among which use of nonlinear methods of training, a possibility of independent job, improvement of technics of self-education, etc. is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського