РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417282<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Гирич З. І. 
Структурно-функціональна модель системи науково-методичної роботи в дошкільному навчальному закладі / З. І. Гирич, В. М. Прасол // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 2. - С. 123-131. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено мету, принципи, завдання, форми науково-методичної роботи (НМР) в ДНЗ. Обгрунтовано структурно-функціональну модель системи НМР в ДНЗ. Розглянуто етапи розробки даної моделі: по-перше, було проаналізовано різні варіанти моделей з урахуванням напрямів у змісті науково-методичної роботи та доцільності введення їх елементів у модель; по-друге, виявлено прямі та зворотні зв'язки між підструктурними елементами системи; по-третє, доведено необхідність співіснування традиційних та інноваційних форм організації науково-методичної роботи і доцільність їх введення в модель. Показано підсистеми моделі: педагогічна рада, адміністративний орган управління, відділення, предметні комісії, методичний кабінет, атестаційні комісії та ін. Конкретизовано їх функції та взаємозв'язки між структурними підсистемами. Підсумовано, що ефективність структурно-функціональної моделі системи НМР грунтується на використанні наукових знань з теорії управління, встановленні тісного взаємозв'язку між її підсистемами, забезпеченні наочності, взаємопов'язаності всіх ланок НМР, загальній направленості у науково-методичній діяльності, взаємозв'язку функцій управління, доступності сприйняття.

Рассмотрены цель, задачи, содержание и формы научно-методической работы в дошкольном учебном заведении. Выделены этапы разработки структурно-функциональной модели системы научно-методической работы в дошкольном учебном заведении. Раскрыты взаимосвязь и взаимодействие между подсистемами научно-методической работы, всеми ее структурними элементами на основе реализации полного цикла управленческих функций.

In the article a purpose, tasks, maintenance and forms, is considered scientifically-methodical work in preschool educational establishment. Design times are selected structurally - to the functional model of system scientifically-methodical work in preschool educational establishment. Intercommunication and co-operation is exposed between subsystems scientifically-methodical work, all of its structural elements on the basis of realization of complete cycle of administrative functions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Повний текст  Наукова періодика України 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського