РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417288<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ігнатюк О. А. 
Теоретико-методичні основи цілеспрямованої педагогічної діяльності з формування конкурентоздатних майбутніх інженерів в умовах інноваційного розвитку суспільства / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 3. - С. 33-41. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розкрито сутність цілеспрямованої педагогічної діяльності викладачів технічних університетів, спрямованої на формування конкурентоздатних фахівців за умов інноваційного розвитку суспільства. Надано експертну оцінку переважного використання педагогічних технологій у процесі підготовки майбутніх інженерів і наведено їх класифікацію за: організаційною формою, типом управління пізнавальною активністю, підходом до особистості, домінуючим методом, напрямом модернізації традиційної системи. Подано алгоритм вибору та застосування моделі технології навчання у процесі підготовки майбутнього інженера, а також формування у студентів готовності до професійного самовдосконалення за умов технічного університету. Акцентовано увагу на тому, що педагогічні технології є системою психологічних, загальнопедагогічних, дидактичних процедур взаємодії педагогів і студентів, спрямованих на проектування та реалізацію змісту, методів, форм і засобів навчання, адекватних цілям освіти, змісту майбутньої діяльності та вимогам до професійних якостей фахівців.

Раскрыта сущность целенаправленной педагогической деятельности преподавателей технических университетов, направленной на формирование конкурентоспособных специалистов в условиях инновационного развития общества. Предоставлена экспертная оценка преимущественного использования педагогических технологий в процессе подготовки будущих инженеров и их классификацию по: организационной форме, типу управления познавательной активностью, подходу к личности, доминирующему методу, направлению модернизации традиционной системы. Представлен алгоритм выбора и применения модели технологии обучения в процессе подготовки будущего инженера, а также формирования у студентов готовности к профессиональному самосовершенствованию в условиях технического университета. Акцентировано внимание на том, что педагогические технологии являются не застывшей схемой учебного процесса, а системой психологических, общепедагогических, дидактических процедур взаимодействия педагогов и студентов, направленных на проектирование и реализацию содержания, методов, форм и средств обучения, адекватных целям образования, содержания будущей деятельности и требованиям к профессиональным качествам специалистов.

The article is devoted to problems of preparation of the experts in a higher school. There are questions of purposeful pedagogical activity directed on formation of the competitive engineers in a field of sight. The theoretic-methodical bases of professional-pedagogical activity of the teachers of technical universities in conditions innovation of development of a society are discussed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського