Ігнатюк О. А. Теоретико-методичні основи цілеспрямованої педагогічної діяльності з формування конкурентоздатних майбутніх інженерів в умовах інноваційного розвитку суспільства / О. А. Ігнатюк // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 3. - С. 33-41. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розкрито сутність цілеспрямованої педагогічної діяльності викладачів технічних університетів, спрямованої на формування конкурентоздатних фахівців за умов інноваційного розвитку суспільства. Надано експертну оцінку переважного використання педагогічних технологій у процесі підготовки майбутніх інженерів і наведено їх класифікацію за: організаційною формою, типом управління пізнавальною активністю, підходом до особистості, домінуючим методом, напрямом модернізації традиційної системи. Подано алгоритм вибору та застосування моделі технології навчання у процесі підготовки майбутнього інженера, а також формування у студентів готовності до професійного самовдосконалення за умов технічного університету. Акцентовано увагу на тому, що педагогічні технології є системою психологічних, загальнопедагогічних, дидактичних процедур взаємодії педагогів і студентів, спрямованих на проектування та реалізацію змісту, методів, форм і засобів навчання, адекватних цілям освіти, змісту майбутньої діяльності та вимогам до професійних якостей фахівців. Раскрыта сущность целенаправленной педагогической деятельности преподавателей технических университетов, направленной на формирование конкурентоспособных специалистов в условиях инновационного развития общества. Предоставлена экспертная оценка преимущественного использования педагогических технологий в процессе подготовки будущих инженеров и их классификацию по: организационной форме, типу управления познавательной активностью, подходу к личности, доминирующему методу, направлению модернизации традиционной системы. Представлен алгоритм выбора и применения модели технологии обучения в процессе подготовки будущего инженера, а также формирования у студентов готовности к профессиональному самосовершенствованию в условиях технического университета. Акцентировано внимание на том, что педагогические технологии являются не застывшей схемой учебного процесса, а системой психологических, общепедагогических, дидактических процедур взаимодействия педагогов и студентов, направленных на проектирование и реализацию содержания, методов, форм и средств обучения, адекватных целям образования, содержания будущей деятельности и требованиям к профессиональным качествам специалистов. The article is devoted to problems of preparation of the experts in a higher school. There are questions of purposeful pedagogical activity directed on formation of the competitive engineers in a field of sight. The theoretic-methodical bases of professional-pedagogical activity of the teachers of technical universities in conditions innovation of development of a society are discussed. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + Ж.р(4УКР)3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) ![](/irbis_nbuv/images/info.png) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|