РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417289<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Касьянова О. 
Теоретико-методологічні засади експертизи в освіті / О. Касьянова // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2009. - № 3. - С. 19-28. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Виявлено сутність експертизи в освіті та здійснено термінологічну характеристику її понятійного апарату. Розкрито історичні корені становлення та розвиток експертної справи в Україні. Розглянуто основні положення організації та здійснення експертизи. Виокремлено принципи, методи та критерії, які є визначальними для підвищення її ефективності та дієвості. Акцентовано увагу на методах безпосереднього здійснення експертизи: методі індивідуальної та методах колективної експертної оцінки (методі комісій, методі суду, методі мозкової атаки, методі Дельфі). Виявлено та конкретизовано напрями подальших наукових і практичних пошуків у руслі сучасних інноваційних перетворень у системі освіти.

Раскрыто сущность понятия "экспертиза", "экспертиза в образовании" и дана терминологическая характеристика ее понятийного аппарата. Приведены классификации экспертиз. Показано становление и развитие экспертизы в образовании Украины. Обоснованы принципы, методы и критерии экспертизы в образовании. Уделено внимание характеристике "идеального эксперта".

Based on analysis of scientific papers on the examination revealed the essence of expertise in education and made terminology characteristic of its conceptual apparatus. Explores the historical roots of the examination and found the formation and development of expert business in Ukraine. The main provisions of the organization and implementation expertise. Focus on methods of direct examination: a method of individual expertise and collective expert evaluation methods (method of commissions, the method of trial, the method of brainstorming, Delphi method). There are concretized and directions for further research and practical searches in line with current innovative reforms in the education system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського