РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417304<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Панфілов Ю. І. 
Фундаменталізація освіти - потреба часу / Ю. І. Панфілов // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2010. - № 1. - С. 35-39. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито значення фундаментализації освіти для забезпечення високого темпу розвитку суспільного прогресу, для сприяння творчому інженерному мисленню, для подолання розриву між глобальними потребами суспільства і результатами освіти тощо. Зазначено, що фундаментальні знання - це стрижневі, системотвірні, методологічно значущі уявлення, висхідні до джерел розуміння первинних сутностей, що фундаментальна освіта має бути цілісною, для чого окремі дисципліни розглядаються як єдина система, об'єднана загальною цільовою функцією, причому будь-яке технічне наукове знання зростає на основі фундаментального, яке у свою чергу орієнтовано на знання технологічне. Підсумовано, що має бути підсилений зв'язок між гуманітарним і фундаментальним складниками вищої технічної освіти, що лише на цій основі вища школа стане здатною формувати високі особистісні якості випускника, необхідні йому для плідної професійної діяльності за сучасних умов.

Раскрыто значение фундаментализации образования для обеспечения высокого темпа развития общественного прогресса, содействия творческому инженерному мышлению, для преодоления разрыва между глобальными потребностями общества и результатами образования. Указано, что фундаментальные знания - это стержневые, системообразующие, методологически значимые представления, восходящие к источникам понимания первичных сущностей, что фундаментальное образование должно быть целостным, для чего отдельные дисциплины рассматриваются как единая система, объединенная общей целевой функцией, причем любое техническое научное знание растет на основе фундаментального, которое в свою очередь ориентировано на знание технологическое. Подытожено, что необходимо усилить связь между гуманитарной и фундаментальной составляющими высшего технического образования, что лишь на этой основе высшая школа станет способной формировать высокие личностные качества выпускника, необходимые ему для плодотворной профессиональной деятельности в современных условиях.

The questions of necessity of fundamentalyzation of increase of knowledge in educational process and correlations of fundamental and technological knowledge are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського