РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417310<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Мізерна Т. П. 
Управління якістю підготовки з іноземної мови учнів загальноосвітньої школи / Т. П. Мізерна // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 1. - С. 14-22. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Проаналізовано різні підходи до проблеми управління якістю підготовки з іноземної мови учнів ЗНЗ. Зазначено, що основним є підхід, визначений у стандартах якості ISO, що надає можливість розглядати означену підготовку учнів як процес досягнення певних характеристик якості. Визначено такі складники якості підготовки з іноземної мови учнів ЗНЗ: якість умов для здійснення освітнього процесу з іноземної мови, якість освітнього процесу з іноземної мови, якість результату. Охарактеризовано специфічні функції управління якістю згаданої підготовки: управління якістю педагогічного складу, управління якістю учнів, управління якістю освітніх технологій, управління якістю навчальних програм, управління якістю матеріально-технічного забезпечення, управління якістю науково-методичного забезпечення, управління якістю фінансового забезпечення. Зосереджено увагу на останній функції, зокрема, виокремлено, відповідно до нормативно-правової бази, джерела фінансування освітнього процесу з іноземної мови: бюджетні та позабюджетні кошти, визначено основні його витрати. Виділено етапи в технології управління якістю, які базуються на принципах сучасного менеджменту.

Проанализированы различные подходы к проблеме управления качеством подготовки по иностранному языку учащихся общеобразовательной школы. Указано, что основным является подход, определенный в стандартах качества ISO, что дает возможность рассматривать указанную подготовку учащихся как процесс достижения определенных характеристик качества. Определены следующие составляющие качества подготовки по иностранному языку учащихся общеобразовательной школы: качество условий для осуществления образовательного процесса по иностранному языку, качество образовательного процесса по иностранному языку, качество результата. Охарактеризованы специфические функции управления качеством упомянутой подготовки: управление качеством педагогического состава, управление качеством учащихся, управление качеством образовательных технологий, управление качеством учебных программ, управление качеством материально-технического обеспечения, управление качеством научно-методического обеспечения, управление качеством финансового обеспечения. Сосредоточено внимание на последней функции, в частности, выделены в соответствии с нормативно-правовой базой, источники финансирования образовательного процесса по иностранному языку: бюджетные и внебюджетные средства, определены основные его расходы. Выделены этапы в технологии управления качеством, основанные на принципах современного менеджмента.

This article is devoted to the problem of quality management of pupils' schooling in foreign language in school of general education. Different approaches to the problem of quality management are analyzed. Quality management of pupils' schooling in foreign language is determined as a process of planning, achievements and improvements of quality characteristics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського