РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417322<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Євсюков О. Ф. 
Вплив навчальної діяльності на формування професійної компетентності студентів інженерно-педагогічних вищих навчальних закладів / О. Ф. Євсюков // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 2. - С. 29-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують формування професійної компетентності (ПК) інженерів-педагогів. З'ясовано, що навчальна діяльність (НД) складається з передачі досвіду, нагромадженого людством, та з засвоєння цього досвіду й трансформації його в особистий досвід. Визначено НД як взаємодію викладача та студента, спрямовану на активне оволодіння останнім соціальним досвідом і відповідними способами дій, на становлення й зміну студента як суб'єкта учіння, у результаті чого НД є підгрунтям його розвитку. Розроблено структурно-логічну схему процесу формування ПК інженера-педагога. Підсумовано, що педагогічними умовами, які сприяють формуванню ПК інженерів-педагогів, є: усвідомлення студентами значущості та сутності ПК, включення студентів інженерів-педагогів до навчальної діяльності на основі моделі компетентності. Зазначено, що названі умови реалізуються в педагогічному процесі комплексно, вони є взаємопов'язаними.

Обоснованы педагогические условия, обеспечивающие формирование профессиональной компетентности (ПК) инженеров-педагогов. Выяснено, что учебная деятельность (УД) состоит из передачи опыта, накопленного человечеством, и усвоения и трансформации этого опыта в личный опыт. Определено УД как взаимодействие преподавателя и студента, направленное на активное овладение последним социальным опытом и соответствующими способами действий, на становление и изменение студента как субъекта учения, в результате чего УД является основой его развития. Разработана структурно-логическая схема процесса формирования ПК инженера-педагога. Подытожено, что педагогическими условиями, способствующими формированию ПК инженеров-педагогов, являются: осознание студентами значимости и сущности ПК, включение студентов инженеров-педагогов в учебную деятельность на основе модели компетентности. Указано, что названные условия реализуются в педагогическом процессе комплексно, они взаимосвязаны.

The article is devoted to the process of formation of professional competence of engineers, and educators as an integrated property-oriented continuous self-improvement, self-education, which is a factor of success of professional activity.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.430

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського