Євсюков О. Ф. Вплив навчальної діяльності на формування професійної компетентності студентів інженерно-педагогічних вищих навчальних закладів / О. Ф. Євсюков // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 2. - С. 29-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.Обгрунтовано педагогічні умови, які забезпечують формування професійної компетентності (ПК) інженерів-педагогів. З'ясовано, що навчальна діяльність (НД) складається з передачі досвіду, нагромадженого людством, та з засвоєння цього досвіду й трансформації його в особистий досвід. Визначено НД як взаємодію викладача та студента, спрямовану на активне оволодіння останнім соціальним досвідом і відповідними способами дій, на становлення й зміну студента як суб'єкта учіння, у результаті чого НД є підгрунтям його розвитку. Розроблено структурно-логічну схему процесу формування ПК інженера-педагога. Підсумовано, що педагогічними умовами, які сприяють формуванню ПК інженерів-педагогів, є: усвідомлення студентами значущості та сутності ПК, включення студентів інженерів-педагогів до навчальної діяльності на основі моделі компетентності. Зазначено, що названі умови реалізуються в педагогічному процесі комплексно, вони є взаємопов'язаними. Обоснованы педагогические условия, обеспечивающие формирование профессиональной компетентности (ПК) инженеров-педагогов. Выяснено, что учебная деятельность (УД) состоит из передачи опыта, накопленного человечеством, и усвоения и трансформации этого опыта в личный опыт. Определено УД как взаимодействие преподавателя и студента, направленное на активное овладение последним социальным опытом и соответствующими способами действий, на становление и изменение студента как субъекта учения, в результате чего УД является основой его развития. Разработана структурно-логическая схема процесса формирования ПК инженера-педагога. Подытожено, что педагогическими условиями, способствующими формированию ПК инженеров-педагогов, являются: осознание студентами значимости и сущности ПК, включение студентов инженеров-педагогов в учебную деятельность на основе модели компетентности. Указано, что названные условия реализуются в педагогическом процессе комплексно, они взаимосвязаны. The article is devoted to the process of formation of professional competence of engineers, and educators as an integrated property-oriented continuous self-improvement, self-education, which is a factor of success of professional activity. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.511.430
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|