РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417323<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Михайличенко В. Є. 
Динаміка мотиваційної структури студентів вищих технічних навчальних закладів і значення цілепокладання у цьому процесі / В. Є. Михайличенко, Л. М. Грень, В. В. Полянська // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 2. - С. 76-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Досліджено динаміку внутрішньої організації мотивації як педагогічного явища, процеси формування мотивів навчальної діяльності, а також зв'язок мотивів навчання з цілепокладанням. Уточнено визначення поняття "професійна мотивація", "мета", "цілепокладання". Підкреслено, що людина з сильним бажанням оволодіти знаннями вчитиметься без примушування, отримуючи задоволення від набутих знань, виявляючи наполегливість, достатньо швидко засвоюючи новий матеріал, демонструючи інтелект, гнучкість, фантазію. Відзначено, що в процесі навчання розвиток і трансформація мотиваційної структури відбувається за двома напрямами: загальні мотиви особистості трансформуються у навчальні, система мотивів змінюється згідно зі зміною рівня розвитку умінь і навичок. Підсумовано, що трансформація навчальної мотивації студентів у професійну є одним з основних складників навчально-виховного процесу, котрий є тісно пов'язаним з цілепокладанням студентів.

Исследована динамика внутренней организации мотивации как педагогического явления, процессы формирования мотивов учебной деятельности, а также связь мотивов обучения с целеполаганием. Уточнены определения понятий "профессиональная мотивация", "цель", "целеполагание". Подчеркнуто, что человек с сильным желанием овладеть знаниями будет учиться без принуждения, получая удовольствие от приобретенных знаний, проявляя настойчивость, достаточно быстро усваивая новый материал, демонстрируя интеллект, гибкость, фантазию. Отмечено, что в процессе обучения развитие и трансформация мотивационной структуры происходит по двум направлениям: трансформация общих мотивов личности в учебные, изменение системы мотивов с учетом изменений уровня развития умений и навыков. Подытожено, что трансформация учебной мотивации студентов в профессиональную является одной из основных составляющих учебно-воспитательного процесса, тесно связанной с целеполаганием студента.

The dynamics of student cognitive motivation during studying and its transformation to professional is discussed in the article. It is shown that recognition of goal increases student motivation, their activity, probability of it achievement.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.223.4 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського