РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417325<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Дольська О. 
Механізми нелінійної техніки мислення в просторі освіти / О. Дольська // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 3. - С. 3-10. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито проблему формування нелінійної техніки мислення, яка набула особливої актуальності, тому що стихійно формується нова соціальна реальність, яка заснована на інтелекті, знанні, культурному і соціальному капіталах. Показано основні відмінності лінійної та нелінійної техніки мислення. Оцінено мислення представниками постмодерну. Розглянуто особливості становлення мислення студента, яке має характер подвійності і в той же час воно унікальне, одиничне. Зазначено, що на сучасному полі освіти повинні використовуватись такі механізми мислення, як уява, імпровізація та гра з аналогією.

Раскрыто проблему формирования нелинейной техники мышления, которая приобрела особую актуальность, так как стихийно формируется новая социальная реальность, основанная на интеллекте, знании, культурном и социальном капиталах. Показаны основные различия линейной и нелинейной техники мышления. Оценено мышление представителями постмодерна. Рассмотрены особенности становления мышления студента, которое имеет характер двойственности и в то же время оно уникальное, единичное. Указано, что на современном поле образования должны использоваться такие механизмы мышления, как воображение, импровизация и игра с аналогиями.

Solved the problem of forming a nonlinear technique of thinking, which has acquired a special urgency, as spontaneously formed a new social reality, based on intelligence, knowledge, cultural and social capital. Shows the main differences of linear and nonlinear engineering thinking. Evaluation analyzed representatives of postmodern thinking. The features of the formation of student thinking, which has the character of duality, and at the same time it is unique and individual. Pointed out that in today's field of education should be used, such mechanisms of thinking, imagination, improvisation and play with the analogy.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131.6 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського