Романовский А. Концептуальный психолого-педагогический подход к развитию психологии личности студента в учебно-воспитательном процессе технического университета / А. Романовский // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2011. - № 4. - С. 3-9. - Библиогр.: 8 назв. - рус.Системно раскрыта одна из известных концепций психологической науки о том, что все без исключения студенты ВУЗ обладают присущими им эталонными социально-психологическими и индивидуально-познавательными особенностями мотивационной, чувственно-волевой деятельности, а также признаками эмоционально-ценностного поведения, которые важно конкретно и целенаправленно развивать в стенах университета. Проанализированы условия и особенности актуализации психолого-педагогических концепций и их внедрения в учебно-методическую работу педагогов, направленную на активное развитие психологии студентов университета. Системно розкрито одну з відомих концепцій психологічної науки про те, що всі без винятку студенти ВНЗ мають притаманні їм еталонні соціально-психологічні та індивідуально-пізнавальні особливості мотиваційної, чуттєво-вольової діяльності, а також ознаки емоційно-ціннісної поведінки, які важливо конкретно та цілеспрямовано розвивати в стінах університету. Проаналізовано умови та особливості актуалізації психолого-педагогічних концепцій і їх впровадження в навчально-методичну роботу педагогів, спрямовану на активний розвиток психології студентів університету. A system is disclosed a well-known concepts of psychological science that, without exception, high school students have the reference inherent socio-psychological and cognitive characteristics of individual motivation, sensory-volitional activity, as well as signs of emotional and value of behavior that are important to specific and purposefully developed in the university. The conditions and characteristics of mainstream psycho-pedagogical concepts and their implementation in teaching and methodicalwork of teachers, aimed at the active development of psychology students. Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.0-990
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ
Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|