РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417374<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романовська О. О. 
Застосування методу проблемної лекції для викладання економічних дисциплін / О. О. Романовська, П. Р. Яворський // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 2. - С. 68-78. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Досліджено завдання, педагогічні умови застосування методу проблемної лекції для викладання економічних дисциплін, зокрема мікроекономіки. Теоретично обгрунтовано сутність й особливості застосування методу проблемної лекції у процесі викладання економічних дисциплін, серед яких виділено такі блоки: постановку проблеми, пошук шляхів вирішення, співпраця та діалог для стимулювання студентів до активної пізнавальної діяльності. Проаналізовано чинники, що впливають на якість застосування цього методу. Сформульовано рекомендації щодо використання методу проблемної лекції, які пов’язані з використанням відповідних методичних прийомів, окреслено вимоги щодо його застосування.

Исследованы цель, задачи, педагогические условия применения метода проблемной лекции при преподавании экономических дисциплин, в частности микроэкономики. Теоретически обоснована сущность и особенности применения метода проблемной лекции в процессе преподавания экономических дисциплин, среди которых выделены следующие блоки: постановка проблемы, поиск путей решения; сотрудничество и диалог с целью стимулирования студентов к активной познавательной деятельности. Проанализированы факторы, влияющие на качество применения этого метода. Сформулированы рекомендации по использованию метода проблемной лекции, связанные с использованием соответствующих методических приемов, обозначены требования по его применению.

The article discusses the theoretical basis of academic problem lectures in teaching economic disciplines, analyzes the factors that factors that hinder the hinder the spread of problem-based learning in higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: У. р3(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського