РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417382<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Романовський О. Г. 
Упровадження інноваційних технологій у процесі фахової підготовки майбутніх психологів / О. Г. Романовський // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 3. - С. 3-13. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Висвітлено актуальну проблему формування нового підходу до активізації навчальної діяльності у ВНЗ. Розглянуто сучасні тенденції використання інноваційних технологій в освіті. Викладено теоретичні та практичні аспекти ігрового проектування у вищій школі. Проаналізовано досвід впровадження у навчальний процес інтерактивних методів навчання. Описано основні особливості та принципи ігрового проектування і досвід його використання у процесі професійної підготовки майбутніх психологів в Національному технічному університеті «Харківський політехнічний інститут». Констатовано, що ігрове проектування сприяє формуванню пізнавального інтересу до навчання і більш глибокому засвоєнню знань, підвищенню мотивації до професійної діяльності, плідної співпраці студента і викладача, розвитку їхніх творчих здібностей, формування як індивідуальності, так і самостійності студентів в реальній професійній діяльності.

Освещена актуальная проблема формирования нового подхода к активизации учебной деятельности в ВУЗ. Рассмотрены современные тенденции использования инновационных технологий в образовании. Изложены теоретические и практические аспекты игрового проектирования в высшей школе. Проанализирован опыт внедрения в учебный процесс интерактивных методов обучения. Описаны основные особенности и принципы игрового проектирования и опыт его использования в процессе профессиональной подготовки будущих психологов в Национальном техническом университете «Харьковский политехнический институт». Констатировано, что игровое проектирование способствует формированию познавательного интереса к обучению и более глубокому усвоению знаний, повышению мотивации к профессиональной деятельности, плодотворному сотрудничеству студента и преподавателя, развитию их творческих способностей, формированию как индивидуальности, так и самостоятельности студентов в реальной профессиональной деятельности.

Article deals with the actual problem of a new approach to enhance the learning activities in higher education. The modern trend in the use of innovative technologies in education. The theoretical and practical aspects of game design in high school. The experience in the implementation of the learning process interactive teaching methods. Describes the main features and principles of game design and the experience of its use in the training of future psychologists at the National Technical University"Kharkiv Polytechnic Institute". It was stated that the game design promotes cognitive interest in learning and a deeper learning, increased motivation for professional activity, fruitful collaboration of students and teachers to develop their creative abilities, as the formation of personality and independence of students in a real professional.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського