Порев С. М. Питання усвідомлення явища науковості / С. М. Порев // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 4. - С. 74-82. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.Розглянуто підхід до усвідомлення явища науковості у навчальному курсі. Розкрито суть поняття "наукова діяльність" та визначено її основні форми. Наголошено на важливості пізнавально-методологічного значення норм і критеріїв науковості у підготовці студентів і аспірантів. Сформульовано узагальнювальні норми науковості знання, а саме: об'єктивність, неемпіричну обгрунтованість, раціональність. Рассмотрен подход к уяснению явления научости в учебном курсе. Раскрыта суть понятия "научная деятельность", определены ее основные формы. Подчеркнута важность познавательно-методологического значения норм и критериев научности в подготовке студентов и аспирантов. Сформулированы обобщающие нормы научности знания: объективность, неэмпирическая обоснованность, рациональность. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215.3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|