Кириченко В. І. Теоретичні та методичні засади розроблення когнітивної моделі інформаційно-дидактичної системи навчальної дисципліни / В. І. Кириченко // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 4. - С. 43-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.Розкрито суперечності та невирішені питання традиційного навчального процесу з хімії у вищих технічних навчальних закладах (ВТНЗ). Визначено завдання наукового дослідження даної проблеми. Значну увагу приділено алгоритмічній схемі розв'язання комплексної проблеми розвитку педагогічної системи загальної хімії в ВТНЗ, алгоритму реалізації інформаційно-освітньої технології підготовки інженера. Запропоновано концепцію системно-моделювального конструювання інформаційно-дидактичної системи курсу та її модульно-ієрархічну модель. Раскрыты противоречия и нерешенные вопросы традиционного процесса обучения химии в высших технических учебных заведениях (ВТУЗ). Определены задачи исследования проблемы. Большое внимание уделено алгоритмической схеме решения комплексной проблемы развития педагогической системы общей химии во ВТУЗ, алгоритму реализации информационно-образовательной технологии подготовки инженера. Предложены концепция системно-моделирующего конструирования информационно-дидактической системы курса общей химии и ее модульно-иерархическая модель. Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|