РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417956<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Нікольська Н. В. 
Двомовність у європейській шкільній освіті: історія та сучасність / Н. В. Нікольська // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 3. - С. 110-121. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано пошук методів прискорення, полегшення та підвищення ефективності навчання іноземних мов завдяки європейському досвіду двомовного навчання. Визначено поняття терміна "білінгвізм", яке включає вільне володіння індивідуумом двома мовами залежно від ситуації та співрозмовника. Представлено переваги двомовного навчання над одномовним, серед яких інтелектуальна, освітня, особистісна, соціальна, економічна. Охарактеризовано досвід Люксембурга, де в шкільній системі застосовують трилінгвальну дидактичну складову. Зроблено висновок про перспективу двомовних шкіл у Європі, що активно розвиваються, адже в усьому світі знання більше ніж однієї мови є нормою, а не винятком.

Проанализирован поиск методов ускорения, облегчения и повышения эффективности обучения иностранным языкам благодаря европейскому опыту двуязычного обучения. Определено понятие термина "билингвизм", которое включает свободное владение индивидуумом двумя языками в зависимости от ситуации и собеседника. Представлены преимущества двуязычного обучения над одноязычным, среди которых интеллектуальное, образовательное, личностное, социальное, экономическое. Охарактеризован опыт Люксембурга, где в школьной системе применяют трилингвальную дидактическую составляющую. Сделан вывод о перспективе двуязычных школ в Европе, что активно развиваются, ведь во всем мире знания более чем одного языка является нормой, а не исключением.

Аnalyzed the search for methods to accelerate, facilitate and improve the effectiveness of teaching foreign languages through the European experience of bilingual education. Defined the notion of the term "bilingualism", which includes fluency in two languages by an individual, depending on the situation and the interlocutor. Presents the advantages of bilingual education over monolingual, including intellectual, educational, personal, social, economic. Characterized the experience of Luxembourg, where the school system used trilingual didactic component. The conclusion about the future of bilingual schools in Europe, are actively developing, as worldwide knowledge of more than one language is the norm rather than exception.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського