РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000417989<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Степко М. Ф. 
Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 2. - С. 44-50. - укp.

Проаналізовано стан розробки принципів компетентнісного підходу у вищій освіті. Наведено перелік основних типів і конкретних формулювань компетентностей, які нині вибирають представники академічного співтовариства, випускники, роботодавці та експерти в галузі освіти. Окреслено можливі труднощі та особливості української системи вищої освіти з погляду впровадження компетентнісного підходу. Зроблено висновок про потребу поетапного впровадження названого підходу в Україні, чіткого вибору переліку нормативних документів, які слід переробити на першому етапі цього процесу, та основних компетенцій з урахуванням уже використовуваної термінології.

Проанализировано состояние разработки принципов компетентностного подхода в высшем образовании. Приведены перечни основных типов и конкретных формулировок компетентностей, которые выбираются сегодня представителями академического сообщества, выпускниками, работодателями и экспертами в области образования. Проанализированы возможные трудности и особенности украинской системы высшего образования с точки зрения внедрения компетентностного подхода. Сделан вывод о необходимости поэтапного внедрения названого подхода в Украине, четкого выбора перечней нормативных документов, подлежащих переработке на первом этапе этого процесса, и основных компетенций с учетом уже используемой терминологии.

The are condition of elaboration of principles of competencies approach in higher education are analyzed. The lists of main type and concrete formulation of competencies, which are selecting now by representatives of academic community, graduates, employers and the experts in the field of education are described. With a point of view introduction of competencies approach, the possible difficulties and peculiarities of Ukrainian system of higher education are analyzed. Draw a conclusion about of necessity using of separate stage of introduction of this approach in Ukraine and necessity of distinct selection of lists standard document, which need remaking at the first stage of this process, and the main competencies with consideration definition, which are using already.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч481.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського