РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418011<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кузь В. Г. 
Нова освітня парадигма - нові освітні технології / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 28-35. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Відзначено, що сучасна освітня концепція враховує такі новітні ідеї: учитель - це не джерело знання, а посередник між учнем і знанням, тому теж потребує постійного навчання; взаємний інформаційний обмін між учителями та учнями має відбуватися в процесі спільної освітньої, дослідницької та практичної діяльності на основі новітніх інформаційних комунікаційних технологій; розроблення принципово нових технологій, що грунтуються на єдності освіти, науки та інформаційної діяльності. Зафіксовано роль сучасного університету, яка полягає в розвитку інноваційної діяльності, в зміцненні міждисциплінарних зв'язків, забезпеченні єдності тріади "навчання - дослідження - інновації в практичній діяльності".

Отмечено, что современная образовательная концепция учитывает такие новейшие идеи: учитель - это не источник знаний, а посредник между учеником и знанием, поэтому также требует постоянного обучения; взаимный информационный обмен между учителями и учениками должен происходить в процессе совместной образовательной, исследовательской и практической деятельности на основе новейших информационных коммуникационных технологий. Зафиксирована роль современного университета, которая заключается в развитии инновационной деятельности, в укреплении междисциплинарных связей, обеспечении единства триады "обучение - исследование - инновации в практической деятельности".

Noted that the modern concept of education based on such new ideas: the teacher - not a source of knowledge, and an intermediary between the student and knowledge, so, too, requires constant training, mutual exchange of information between teachers and students should be in the process of mutual education, research and practice activities based on new information and communication technologies, development of innovative technologies based on the unity of education, science and information activities. It was found that, in the reorientation of the system of modern education is the formation of socially adapted person able to not only replicate and copy the knowledge, but to create and develop new ones - person able to rapidly develop the same, ready not only to participate actively in society, but also change it. Documented the role of the modern university, which is: the development of innovative activities, to strengthen interdisciplinary connections, ensuring the unity of the triad of "learning - research - innovation in practice."


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч481.01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського