РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418024<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Бондар Л. С. 
Питання співдружності школи і сім'ї у творчій спадщині В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка / Л. С. Бондар // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 2. - С. 79-87. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Розглянуто неоціненну спадщину видатних педагогів В. О. Сухомлинського та О. А. Захаренка у розв'язанні проблеми співдружності школи та сім'ї. Висвітлено загальні підходи та внесок кожного із видатних педагогів у створення та вдосконалення системи сімейно-шкільного виховання. Відмічено велику подібність педагогів в їх ставленні до офіційної педагогіки, організації навчального процесу, в підходах до дитини, поглядах на розвиток її мислення. Відзначено, що теоретичні дослідження педагогів тісно пов'язані з практичною діяльністю й роботою педагогічних колективів їх шкіл, створенням власних педагогічних систем.

Рассмотрено наследие выдающихся педагогов В. А. Сухомлинского и А. А. Захаренко в решении проблемы содружества школы и семьи. Раскрыты общие подходы и вклад каждого из выдающихся педагогов в создание и совершенствование системы семейно-школьного воспитания. Отмечено большое сходство между педагогами в их отношении к официальной педагогике, организации учебного процесса, в подходах к ребенку, взглядах на развитие его мышления.

Considered an invaluable heritage of outstanding teachers V.аA.аSukhomlinsky and A. A. Zakharenko in addressing the Commonwealth of school and family. Uncover common approaches and the contribution of each of the outstanding educators in the creation and improvement of school-family education. Noted the great similarity between the teachers in their relation to the official pedagogy, the educational process, in the approach to the child's views on the development of his thought, exaltation of the profession's father and mother." Noted that theoretical studies of teachers is closely related to the practice and the work of teaching staff of their schools, creating their own educational systems.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 д + Ч421.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського