РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418025<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Кравченко О. О. 
Погляди Пантелеймона Куліша на соціальне виховання / О. О. Кравченко // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 2. - С. 141-149. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто педагогічні погляди П. Куліша на становлення особистості, яке відбувається під впливом конкретних соціокультурних умов, природних, географічних, соціально-побутових, національно-народних чинників, зрештою - під впливом найближчого оточення індивіда. Особливу увагу педагог надавав дошкільному вихованню, що забезпечує загальний розвиток і є фундаментом для набуття спеціальних знань і навичок з різних видів діяльності. Відзначено, що школа - один із основних інститутів соціалізації особистості, тому метою навчально-виховного процесу має бути розвиток розумових задатків дитини, створення сприятливих умов для входження її в соціум та пристосування до навколишнього середовища, формування національної свідомості. Враховуючи особливості сімейного й шкільного виховання, П. О. Куліш наголошував на потребі їх тісного взаємозв'язку.

Рассмотрены педагогические взгляды П. Кулиша на становление личности, которое происходит под влиянием конкретных социокультурных условий, природных, географических, социально-бытовых, национально-народных факторов, наконец - под влиянием ближайшего окружения индивида. Особое внимание педагог придавал дошкольному воспитанию, обеспечивающему общее развитие и являющемся фундаментом для приобретения специальных знаний и навыков в различных видах деятельности. Отмечено, что школа - один из основных институтов социализации личности, поэтому целью учебно-воспитательного процесса должно быть развитие умственных задатков ребенка, создание благоприятных условий для вхождения его в социум и приспособления к окружающей среде, формирование национального сознания. Учитывая особенности семейного и школьного воспитания, П. А. Кулиш подчеркивал необходимость их тесной взаимосвязи.

Are considered pedagogical views Kulish on the personality, which is influenced by specific socio-cultural environment, natural, geographical, social and domestic, national and international factors, and finally - under the influence of the nearest environment of the individual. Particular attention is attached to the teacher early childhood education, providing the overall development and is the foundation for the acquisition of specialized knowledge and skills in various activities. Noted that the school - one of the major institutions of socialization and the aim of the educational process should be to develop the mental instincts of the child, creating favorable conditions for its entry into the society and adapt to the environment, the formation of national consciousness. Given the characteristics of family and school education, P. Kulish stressed the need for their close relationship.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.350.0 + Ч33(4УКР)51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського