Зайцева Л. І. Принципи опанування природних об'єктів дітьми шестирічного віку / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 1. - С. 43-53. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.З метою вирішення проблеми всебічного розвитку особистості запропоновано педагогічні принципи застосування технології пояснювально-перетворювальної стратегії (ППС) у практиці дошкільних навчальних закладів схематично наведено модель цілісної ППС в навчальному процесі. Детально розглянуто систему дидактичних принципів ППС, які перебувають у діалектичному взаємозв'язку та спрямовані на формування цілісного світогляду у дітей старшого дошкільного віку; висвітлено методи їх застосування під час навчальних занять. В целях решения проблемы всестороннего развития личности предложены педагогические принципы применения технологии объяснительно-преобразовательной стратегии (ОПС) в практике дошкольных учебных заведений и схематично представлена модель целостной ОПС в учебном процессе. Подробно рассмотрена система дидактических принципов ОПС, которые находятся в диалектической взаимосвязи и направлены на формирование целостного мировоззрения у детей старшего дошкольного возраста; освещены методы их применения во время учебных занятий. Principles of modeling an integral explanatory and reformatory strategy in educational process have been justified and ways of their realization at a pre-school institution given. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.38
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|