РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418030<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ляшенко О. І. 
Про концепцію тесту для виявлення здібностей абітурієнтів / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 4. - С. 5-10. - укp.

Розглянуто п'ять типів систем прийому до вузів, що застосовуються у світовій практиці відбору абітурієнтів. З урахуванням найбільш вразливіших елементів в українському варіанті зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО) запропоновано як додаток до існуючої в нашій державі системи відбору майбутніх студентів на основі чинного ЗНО спеціальний тест загальної навчальної компетентності (ТЗНК), який базується на ідеях компетентнісного підходу до освіти, досягнення сучасної експериментальної та когнітивної психології та світовий досвід. У ТЗНК використовуються завдання різних типів, виконання яких не потребує глибоких спеціальних знаннях будь-якого предмета. Впровадження ТЗНК нівелює перевагу випускників поточного року перед тими, хто закінчив школу раніше, створює передумови для зняття цільового неузгодження стандартизованого тестування ЗНО, сприяє становленню компетентнісного підходу до загальної середньої освіти. ВНЗ отримує варіативність і можливість вибору стратегії зарахування на конкретну програму підготовки бакалаврів.

Рассмотрено пять типов систем приема в вузы, принятые в мировой практике отбора абитуриентов. С учетом наиболее интересных элементов в украинском варианте внешнего независимого оценивания (ВНО) предложены как дополнение к существующей в нашем государстве системе отбора будущих студентов на основе действующего ВНО специальный тест общей учебной компетентности (ТОУК), в основу которого положены идеи компетентностного подхода к образованию, достижения современной экспериментальной и когнитивной психологии и мировой опыт. В ТОУК используются задачи разных типов, выполнение которых не требует глубоких специальных знаний того или другого предмета. Внедрение ТОУК нивелирует преимущество выпускников текущего года перед теми, кто закончил школу раньше, создает предпосылки для снятия целевого несогласования стандартизированного тестирования ВНО, оказывает содействие становлению компетентностного подхода к общему среднему образованию. ВУЗ получает вариативность и возможность выбора стратегии зачисления на конкретную программу подготовки бакалавров.

Examined five types of systems of admission to universities, adopted in world practice, the selection of applicants. in view of the most elements in the ukrainian version of the (EIA) offered as a supplement to existing in our state system of selecting prospective students on the basis of the current (EIA) special test general academic competence (STGEC), which is based on the idea of competence-based approach to education, the achievements of modern experimental and cognitive psychology and international experience. (STGEC) uses different types of tasks, implementation of which does not require deep specialist knowledge of either subject. Implementation (STGEC): eliminates the advantage of graduates this year to those who left school early, and b) creates the preconditions for lifting the target non-agreement of standardized testing (EIA), assists establishment of competence-based approach to a general secondary education and high school gets variability and choice of strategies for admission to a specific program of bachelors.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.442.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського