Супруненко М. І. Форми залучення старшокласників до розв'язування творчих задач / М. І. Супруненко // Педагогіка і психологія. - 2008. - № 3/4. - С. 45-52. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.Акцентовано увагу на створенні умов, сприятливих для розвитку творчих здібностей учнів; формах, методах і прийомах розвитку творчих здібностей. Обгрунтовано тезу, що потрібно розвивати такі характеристики вчителя, які продукують поведінку, що позитивно корелює з тією чи іншою складовою творчих здібностей. Розглянуто практику поділу класу на групи учнів за умови надання їм творчих завдань. Оскільки розвиток творчого мислення школярів тісно пов'язаний з вирішенням ними реальних проблем, рекомендовано під час добору творчих задач використовувати результати аналізу наявних виробничих проблем бізнесового характеру за допомогою блок-схеми діагностичного обстеження системи управління підприємством. Розглянуто складові цієї системи. Висвітлено переваги методу "мозкової атаки" у вирішенні проблем. Розкрито роль: заохочування до творчості, зокрема, через ознайомлювання з життям видатних особистостей; постачання мозку свіжих вражень та інформації з різних джерел; постійної праці над новою проблемою з метою вирішення чи генерування нової ідеї. Визначено завдання, про вирішення яких дбають вчителі, розвиваючи творчий потенціал учнів шляхом залучення їх до розв'язування творчих задач. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ Додаткова інформація про автора(ів) публікації: (cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці) Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
|