РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418082<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Шевчук Л. М. 
Форми й види групової роботи учнів / Л. М. Шевчук // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 2. - С. 54-62. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто групову роботу учнів, в якій можна використовувати колективну й індивідуальну форми навчальної діяльності. Відзначено, що групова навчальна діяльність - це організована вчителем спільна навчальна діяльність учнів одного класу, під час якої група отримує завдання, виконання яких потребує спільних зусиль учнів - спільного планування роботи, обговорення й вибору способів виконання завдань, взаємодопомоги, співробітництва, самооцінювання, підбиття підсумків та звіт перед класом і вчителем про отримані результати. Висвітлено різні моделі співпраці членів групи: спільно-навчаюча, спільно-контролююча, спільно-рівноправна, спільно-індивідуальна, спільно-послідовна та комбінована моделі. Відзначено комплектність груп: гомо- та гетерогенні. Зауважено, що різні форми та види групової роботи використовують для розширення й поглиблення знань сильних учнів і подолання неуспішності або відставання в навчанні слабких. Охарактеризовано видову різноманітність групової роботи: від способів об'єднання учнів у групи, від рівня підготовки, від особливостей навчальних завдань школярів.

Рассмотрена групповая работа учащихся, в которой можно использовать коллективную и индивидуальную формы учебной деятельности. Отмечено, что групповая учебная деятельность - это организованная учителем совместная учебная деятельность учащихся одного класса, при которой группа получает задания, выполнение которых требует совместных усилий учащихся - совместного планирования работы, обсуждения и выбора способов выполнения заданий, взаимопомощи, сотрудничества, самооценивания, подведения итогов и отчет перед классом и учителем о полученных результатах. Освещены различные модели сотрудничества членов группы: совместно-обучающая, совместно-контролирующая, совместно-равноправная, совместно-индивидуальная, совместно-последовательная и комбинированная модели. Отмечена комплектность групп: гомо- и гетерогенные. Подчеркнуто, что различные формы и виды групповой работы используют для расширения и углубления знаний сильных учеников и преодоления неуспеваемости или отставания в учебе слабых. Охарактеризовано видовое разнообразие групповой работы: от способов объединения учащихся в группы, от уровня подготовки, от особенностей учебных заданий школьников.

Еxamined a group of students work, in which you can use the collective and individual forms of learning activity. It is noted that the group learning activity - the teacher is organized joint training activities of students of a class in which the group receives a task whose implementation requires the joint efforts of students - a joint planning, discussion and selection of ways to accomplish tasks, mutual assistance, cooperation, self evaluation, summary and report to the class teacher and the results obtained. Highlight the various models of cooperation of group members: co-teaching, co-supervising, co-equal, co-individual, jointly-sequential and combination models. It is noted for completeness of groups: homogeneous and heterogeneous. It is noticed that the different forms and types of group work is used to increase knowledge of strong students and school failure, or overcome gaps in their studies of the weak. We characterize the species diversity of the group work: the way in combining students into groups, the level of training, the characteristics of learning tasks students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського