РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418108<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Атаманчук П. С. 
Якість освіти як проблема дидактики фізики / П. С. Атаманчук, О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 4. - С. 8-12. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто функції менеджменту якості освіти в контексті побудови теоретичного базису дидактики фізики, зокрема стимулювання й доведення якості пізнавальної активності тих, хто навчається, до рівня самоосвіти та здатності самореалізувати цей принцип. Запропоновано системний підхід до формування компетентності й світогляду учнів і студентів на основі бінарного принципу оцінювання результативності навчання фізики. Узагальнено чотиривимірну сутність особистісно-діяльнісного виміру якості знань (так званий еталон контролю) у вигляді технології розробки структурно-логічної моделі навчання, схеми-матриці цільової навчальної програми, методики формування готовності студентів та технології оцінювання компетентності та світогляду учнів і студентів.

Рассмотрены функции менеджмента качества образования в контексте построения теоретического базиса дидактики физики, в частности стимулирования и доведения качества познавательной активности учащихся до уровня самообразования и способности реализовать этот принцип. Предложен системный подход к формированию компетентности и мировоззрения учащихся и студентов на основе бинарного принципа оценки эффективности обучения физике. Обобщена и представлена четырехмерная сущность личностно-деятельностного измерения знаний (так называемый эталон контроля) в виде технологии разработки структурно-логической модели обучения, схемы-матрицы целевой учебной программы, методики формирования готовности студентов и технологии оценки компетентности и мировоззрения учащихся и студентов.

The authors have analyzed peculiarities of quality education management in the context of theoretical basis of physics didactics forming. The system approach to the pupils' and students' competences and world view forming on the binary principle of studies physics results assessment has been proposed. The article has also defined the separate aspects of present-day concept of physicistsТ didactics creation according to the management principles of quality specialistsТ training in the conditions of European integrated process in the sphere of education and National Qualifications Framework introduction.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)2-28 + В3 р(4УКР)3-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського