РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418126<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Ярошенко О. Г. 
Порівняльний аналіз стилів навчання студентів різних спеціальностей / О. Г. Ярошенко, Т. М. Деркач // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 43-48. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто актуальну проблему узгодженості стилів викладання і стилів навчання учасників освітнього процесу. На підставі результатів досліджень авторів, а також літературних даних (результати по 31-му ВНЗ з 16-ти країн) охарактеризовано загальні тенденції та відмінності навчальних переваг студентів технологічних, природничих, гуманітарних, економічних спеціальностей. Зіставлено стилі навчання викладачів і студентів. Визначено питання оптимального поєднання стилів навчання студентів і викладачів за умов інформатизації. Виявлено недостатню увагу до кореляції між ступенем переваги того чи іншого стилю навчання студентами і успішністю засвоєння ними предметних знань.

Рассмотрена актуальная проблема согласованности стилей преподавания и стилей обучения участников образовательного процесса. Исходя из результатов исследований авторов, а также литературных данных (результаты по 31-му ВУЗ из 16-ти стран) охарактеризованы общие тенденции и различия учебных преимуществ студентов технологических, естественных, гуманитарных, экономических специальностей. Освещены стили обучения преподавателей и студентов. Определены вопросы оптимального сочетания стилей обучения студентов и преподавателей в условиях информатизации. Выявлено недостаточное внимание к корреляции между степенью предпочтения того или иного стиля обучения студентами и успешностью усвоения ими предметных знаний.

The actual problem is the consistency of teaching styles and learning styles of participants in the educational process. Based on the results of research sponsors as well as literature data (results of 31 high schools from 16 countries), characterizedby common trends and differences in students' educational benefits of technology, natural sciences, humanities, economic specialties. Compared learning styles of teachers and students. Identified issues: the optimal combination of learning styles of students and teachers in the information. Revealed the lack of attention to the correlation between the degree of preference of a particular learning style and success of students learning their subject knowledge.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського