РЕФЕРАТИВНА БАЗА ДАНИХ "УКРАЇНІКА НАУКОВА"
Abstract database «Ukrainica Scientific»


Бази даних


Реферативна база даних - результати пошуку


Вид пошуку
Пошуковий запит: (<.>ID=REF-0000418130<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 1

Топузов О. М. 
Психолого-педагогічні умови навчання географії в профільній школі / О. М. Топузов, Т. Г. Назаренко // Педагогіка і психологія. - 2012. - № 1. - С. 70-76. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Конкретизовано визначення поняття "когнітивна структура", що дає можливість глибше зрозуміти суть впливу здобутих учнем географічних знань на його поведінку в навколишньому середовищі. Визначено специфіку навчання шкільної географії, яка полягає не тільки в поясненні сутності подій і розширенні наукової картини світу, а й у вмінні прогнозувати відповідні рішення для досягнення просторової гармонії. Зроблено висновок, що спеціалізація знань сприяє розвитку профільних умінь учнів. Відзначено, що профільне діагностування дає можливість прогнозувати й усувати можливі труднощі у навчальній діяльності учнів профільної школи.

Конкретизировано определение понятия "когнитивная структура", что дает возможность глубже понять суть влияния полученных учеником географических знаний на его поведение в окружающей среде. Определена специфика обучения школьной географии, которая заключается не только в объяснении сущности событий и расширении научной картины мира, но и в умении прогнозировать соответствующие решения для достижения пространственной гармонии. Сделан вывод, что специализация знаний способствует развитию профильных умений учащихся. Отмечено, что профильная диагностика дает возможность прогнозировать и устранять возможные трудности в учебной деятельности учащихся профильной школы.

Fleshed out the definition of "cognitive structure", which allows a better understanding of the influence of geographical knowledge a student received on his behavior in the environment. The specificity of learning in Geography, which is not only in explaining the nature of the event and expand the scientific world view, but also in making the ability to predict the appropriate action to achieve the spatial harmony. Conclusions: specialization of knowledge contributes to the development of relevant skills of students. It is noted that the profile makes it possible to predict the diagnosis and eliminate possible difficulties in the learning activities of students the school profile.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
Додаткова інформація про автора(ів) публікації:
(cписок формується автоматично, до списку можуть бути включені персоналії з подібними іменами або однофамільці)
  Якщо, ви не знайшли інформацію про автора(ів) публікації, маєте бажання виправити або відобразити більш докладну інформацію про науковців України запрошуємо заповнити "Анкету науковця"
 
Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського
Відділ наукового формування національних реферативних ресурсів
Інститут проблем реєстрації інформації НАН України

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського